Ads 468x60px

Labels

Friday, January 30, 2009

Apa itu Seni Dawai nama atau 'wirename'?

Saya sekarang dalam proses menulis ebook saya yang padat dengan gambar-gambar yang menerangkan teknik dan langkah-langkah 'membengkokkan' dawai bagi membentuk nama seseorang.Saya akan melancarkannya tidak lama lagi.

Ok. Sesuai dengan tajuk saya di atas.

Apa itu seni dawai nama atau lebih dikenali di arena antarabangsa sebagai wirename?
Seni dawai nama adalah satu seni yang menggunakan dawai sebagai
medium untuk membentuk nama , nombor ataupun simbol
tertentu.


Dalam ebook ini saya akan menerangkan mengenai
a. peralatan
b. bekalan yang anda perlukan untuk bermula
c. dimana anda boleh membeli peralatan tersebut
d. Beberapa projek seni dawai nama yang boleh anda jual.
e. Panduan memasarkan kraf seni dawai nama anda secara offline maupun secara online.
-social bookmarking i.e facebook,myspace, friendster,
-auction sites i.e www.ebay.com.my, www.lelong.com.my,
-www.mudah.com.my
-www.88db.com
-www.artmajeur.com
-dan banyak lagi yang lain yang akan saya dedahkan.
-blogging
-adwords
f. Di mana hendak menjual kraf anda
g. Bagaimana hendak mengira kos dan panduan meletakkan harga seni dawai nama anda.

Semua info ini akan saya dedahkan berdasarkan kajian dan pengalaman saya sendiri.

saya ulangi sekali lagi:-)

Kandungan ebook saya yang saya akan lancarkan tidak lama lagi.
-peralatan yang anda perlukan
-maklumat mengenai dawai
-Di mana hendak membeli peralatan dan juga bekalan
-latihan
a. keychain
b. cincin
c. keychain bentuk binatang
-di mana hendak menjual dwai nama anda
a.flea market
b.kedai buku (consignment)
c. pertunjukan kraf
d. tempat-tempat lain
a. coffee bean, starbucks,
b. semasa dalamm perjalanan
-kesimpulan
-bagaimana hendak menjual dawai nama anda
-tempat kerja anda
-bagaimana menilai dawai nama anda.

jangan lupa bagitau kawan-kawan saya. Ini saya akan lancarkan bagi rakyat Malaysia..saya juga akan melancarkannya secara international selepas beberapa ketika.

Tunggu dan lihat:-)



Bookmark & Share

No comments:

 

Testimonials


I bought the 'How to Make Wire Names" book and I am GLAD I found it. I am a 66 yr old disabled man on dialysis and now I have a way to make a living!

Doing wire names at festivals and farmers markets and my worst day I made $100. Usually I make between $200 & $300 a day. Not bad for "working" 10 hours on a weekend.

I love what I am doing and the people I meet making wire name pins and pendants
Thanks for showing me this opportunity...

By Peter Lansing



Get it Here



What Will You Get?


Now with 162 pages jam packed with Instructions and Photographs. This Skill could make all the difference to how you make money in the future..