Ads 468x60px

Labels

Tuesday, February 3, 2009

Pakej Video YouTube-Dapatkan sekarang!


Apa kaitan niche wirename dengan pakej youtube yang dicipta oleh Puan Lisa Hilmi? Banyak kaitannya, setiap produk yang ada di pasaran tidak akan terjual sekiranya tiada promosi.

ok. Let me eplain:-)

Selepas anda sudah mencipta blog anda, minisite anda, autoresponder anda, sistem affiliate anda.DAN SEBAGAINYA.semua ini hanya dilakukan sekali sekala namun promosi adalah sesuatu yang anda lakukan setiap hari. Ini adalah satu kemestian! Promosi.

Baru-baru saya ingin belajar bagaimana cara terbaik untuk memasarkan seni dawai nama saya. Beberapa minggu yang lalu,Saya mencuba satu cara yang agak rumit dan melibatkan kemahiran teknikal yang agak 'memeningkan kepala' iaitu pemasaran video. Apa yang saya lakukan adalah, saya meminta adik saya redulin untuk mengambil video saya sedang membuat 'kraf seni dawai nama saya', selepas itu saya 'uploadkan' di youtube. Saya menggunakan software 'windows movie maker' dan saya menggunakan software ini untuk meletak link www.wirename-craft.blogspot.com dan saya poskan di youtube. Tidak lama selepas itu, saya mendapat banyak orang yang view video saya itu dan saya pasti dengan video itu saya telah berjaya menarik trafik dari youtube ke blog ini:-).

namun dalam proses saya mengedit video saya itu, saya menghabiskan banyak masa dan kualiti video saya buat masa tu juga agak 'low' dan ini menyebabkan kurang juga viewer. Tidak lama selepas ITU saya terjumpa satu video di youtube mengenai produk 'clickbank' mengenai ebook 'How to start your own craft business '. Dia menggunakan youtube untuk mempromosikan produk nya...

Selepas itu, saya mencari-cari satu produk keluaran tempatan yang mengajar bagaimana hendak menjana keuntungan menerusi video youtube.. dalam fikiran saya, saya mau menggunakannya untuk mempromosikan ebook saya nanti iaitu 'panduan kraf seni dawai-langkah demi langkah'..namun selepas membaca sales letter puan lisa hilmi, saya tertarik dengan benefits yang saya boleh dapat melalui teknik pemasaran youtube beli...walaupun beliau menggunakan clickbank dan commissionjunction sebagai platform beliau, namun teknik yang beliau ajarkan boleh juga digunakan untuk memasarkan produk lain..sebagai contoh produk kraftangan anda:-) hey..tidak mustahil...Saya cuma 'thinking out of the box'.

baca selanjutnya di sini




Bookmark & Share

No comments:

 

Testimonials


I bought the 'How to Make Wire Names" book and I am GLAD I found it. I am a 66 yr old disabled man on dialysis and now I have a way to make a living!

Doing wire names at festivals and farmers markets and my worst day I made $100. Usually I make between $200 & $300 a day. Not bad for "working" 10 hours on a weekend.

I love what I am doing and the people I meet making wire name pins and pendants
Thanks for showing me this opportunity...

By Peter Lansing



Get it Here



What Will You Get?


Now with 162 pages jam packed with Instructions and Photographs. This Skill could make all the difference to how you make money in the future..