Ads 468x60px

Labels

Tuesday, January 27, 2009

Pengumuman Pelancaran Ebook Dan Pertandingan Memilih Tajuk Ebook

Saya akan melancarkan produk ebook saya tidak lama lagi yang bertajuk 'Panduan Memulakan Perniagaan Kraf Online Seni Dawai Nama'. Nama bunyi dia agak pelik kan? i mean terlalu panjang bah...you all ada idea ke macam mana nak 'menyedapkan' lagi tajuk ebook saya tu. Saya bagi diskaun 50% untuk pembelian ebook saya tu nanti k:-) khas untuk cadangan tajuk ebook yang terpilih sahaja.

Ok sedikit idea mengenai apa yang akan saya tulis dalam ebook saya nanti.Baca terus di bawah.

Saya biasanya menjual tangkai kunci seni dawai saya melalui www.ebay.com.my, www.88db.com, www.olx.com, www.mudah.com.my dan saya juga mencuba adwords. kesemua ini adalah percuma tetapi hanya ebay yang mengenakan sedikit yuran untuk listings fees.Ianya berbaloi. And boleh baca dalam bab pemasaran nanti.

Saya boleh membuat buah rantai, cincin, anting-anting, pin nama, dan juga tangkai kunci. Saya memilih key-chain ataupun tangkai kunci sebab ianya lebih praktikal dan digunakan oleh semua orang. Kuncinya adalah 'diversification' atau 'kepelbagaian'. Anda sebenarnya boleh membuat banyak jenis kraftangan seni dawai nama, namun dalam ebook ini saya lebih menumpukan bagaimana hendak membuat kraftangan seni dawai nama- tangkai kunci atau keychain.Pelajari langkah asas 'membengkokkan' dawai yang anda boleh jual untuk menambahkan pendapatan anda dengan bekerja hanya dari rumah.

Why not? Kalau boleh bertambah income anda untuk beberapa ratus pada setiap bulan..why not.:-) trylah.

Untuk pengetahuan anda, saya telah mendapati bahawa keychain lebih laku berbanding dengan design yang lain. Mungkin sebab ianya lebih praktikal, and orang akan nampak di mana pun kita akan berada...sebab biasanya kita akan membawa keychain kita selalu. kan?

Saya mengaku, saya terlibat dalam perniagaan seni dawai nama ini adalah kerana keuntungan yang saya dapat apabila menjual dawai nama saya, dan saya berpuas hati dengan pendapatan yang saya terima sejak dari hari yang pertama.

Walaupun demikian, apa pun sebabnya, anda akan mendapati bahawa proses mempelajari seni dawai nama ini agak mencabar, menghiburkan dan ianya adalah salah satu dari pada hobi yang terbaik yang anda akan dapat jumpa.

Anda boleh membuat search melalui engin carian Google dan taip 'wirename' dan anda boleh membaca maklumat melalui apakah itu 'kraftangan seni dawai nama'.

Dalam ebook ini, anda akan ditunjukkan apakah jenis dawai yang saya gunakan untuk setiap projek. Anda boleh menggunakan jenis dawai yang anda suka dalam kebanyakan projek di dalam ebook ini. Saya selalu menggunakan dawai yang tidak terlalu keras untuk semua projek saya.

Rule of thumb: Praktis menggunakan jenis-jenis dawai yang berbeza-beza dan anda akan menemui jenis dawai yang anda rasakan sesuai untuk anda.

Orang kata , tak kenal maka tak cinta. jadi adalah lebih baik sekiranya kita mulai pelajaran kita dengan mengenali apakah itu 'seni dawai nama' ataupun lebih dikenali sebagai 'wirename'.

No comments:

 

Testimonials


I bought the 'How to Make Wire Names" book and I am GLAD I found it. I am a 66 yr old disabled man on dialysis and now I have a way to make a living!

Doing wire names at festivals and farmers markets and my worst day I made $100. Usually I make between $200 & $300 a day. Not bad for "working" 10 hours on a weekend.

I love what I am doing and the people I meet making wire name pins and pendants
Thanks for showing me this opportunity...

By Peter Lansing



Get it Here



What Will You Get?


Now with 162 pages jam packed with Instructions and Photographs. This Skill could make all the difference to how you make money in the future..